top of page

Delovno srečanje 25. 3. 2020

Zaradi tehničnih težav posredovanja videa sem se odločila, da ga objavim preko naše spletne strani. Prav tako sem še enkrat povzela misli našega srečanja:

-z dijaki boste nadaljevali programa Moje podjetje, kjer se boste usmerili na pripravo predstavitev podjetja in pripravi zaključnega poročila;

-priprava Webinarja za uporabo HP aplikacijo: 25. 3. 2020 ob 13. uri;

- priprava Webinarja o financah za dijake in učitelje, ki ga bo vodila ga. Jožica Rejec: 2. 4. 2020 ob 10. uri;

-priprava Webinarja o uporabi online aplikacij za komunikacijo z dijaki (Maja Juršič-Eteams in JA Europe- Zoom in Gotomeeting);

-ESP: podaljšanje roka za 2. samoocenjevanje do 15. 4. 2020, ESP izpit bomo izvedli po koncu karantene, zaradi potrebnega nadzora učiteljev;

-Zaključno tekmovanje: za enkrat upamo, da ga bomo lahko izvedli po potrebi bomo dogodek zamaknili ali pa ga bomo izpeljali online;

-Mentorji podjetniki: vljudno vas prosimo, da kontaktirate mentorje podjetnike in z njimi izvedete online srečanje. Nekaj mentorjev, ki so vam na voljo, smo navedli tudi v predstavitvi srečanja. Srečanja z njimi znajo popestriti dijakov vsak dan, predvsem pa jih znanjo navdihniti s svojo podjetniško potjo in nasveti glede vaše podjetniške ideje, vodenja podjetja, marketniga,...;

-Regionalna predsatvitev:

•Dijaki pošljejo Powerpoint predstavitve in video posnetek predstavitve, ki jo bomo ocenili in vam pisno posredovali mnenje naše žirije. V kolikor se dijaki ne bi želeli snemati lahko oddajo tudi le Power point, kjer v komentarju obsežneje opišejo podjetje. Naše priporočilo je, da oddajo tudi posnetek, saj bodo na ta način vadili predsatvitev. V prihodnjih dneh vam bom poslala navodila in aplikacijo glede oddaje predstavitve in videa. Datum oddaje: 8. 4. 2020 Datum povratnih informacij: do 22. 4. 2020




Še enkrat hvala vam za vaše sodelovanje.

2 views0 comments
bottom of page