top of page

Učenje ključnih veščin trženja in prodaje

Avtor: Mateja Čotar in Maja Juršič

Foto: Magdalena Pogač

 

Tretje izobraževanje v okviru projekta "Re-power your future" za vse vključene dijake programa »Moje podjetje« je bilo namenjeno pridobivanju znanj s področja trženja in prodaje. Tokrat smo se poglobili v strategije trženja in prodaje, dve ključni področji, brez katerih uspeh podjetja ni mogoč.

 

Začeli smo z osnovami prodaje, ki jih je predstavil izkušen strokovnjak Blaža Erčulja. S poudarkom na pristopih in tehnikah prodaje je dijakom predstavil ključne korake, ki jih mora prodajalec izvesti za uspešno zaključeno prodajo, njegove praktične izkušnje pa k boljšemu razumevanju postopkov. Poudaril je pomen zaupanja v lasten izdelek, vendar hkrati tudi potrebo po poslušanju stranke in prilagajanju njenim potrebam.

 

V drugem delu izobraževanja se nam je pridružila profesorica Maja Prešeren iz Šolskega centra Srečka Kosovela. Predstavila nam je zanimivo aplikacijo z imenom "Marketing for artists", ki so jo razvili v okviru evropskega projekta. Aplikacija omogoča izpolnjevanje praktičnih nalog, ki pomagajo pri razvoju trženjske strategije za umetnike in podjetja. S praktičnimi primeri in predstavitvijo delovanja aplikacije smo dijakom omogočili vpogled v sodobne pristope k trženju in jim ponudili uporabna orodja za razvoj njihovih marketinških strategij.

 

Iskrena zahvala vsem predavateljem za njihovo sodelovanje in dragoceno znanje, ki so ga delili z nami, ter podpornikom projekta JA Europe in Fundaciji UniCredit. Veselimo se že naslednjega srečanja, kjer bomo nadaljevali s spoznavanjem ključnih vidikov podjetništva.



6 views0 comments

Comments


bottom of page