top of page

Kako oblikovati ceno izdelka in zasnovati grafično podobo podjetja?

Updated: Mar 8

Avtor: Mateja Čotar in Maja Juršič

Foto: Magdalena Pogač

 

V decembru smo se posvetili dvema izjemno zanimivima temama na področju podjetništva: grafičnemu oblikovanju in postavljanju cen izdelkov. Srečanje je bilo namenjeno dijakom, vključenim v projekt "Re-power your future", ki ga izvajamo v sodelovanju s Fundacijo UniCredit in JA Europe.


Eden najpomembnejših izzivov, s katerim se srečujejo dijaška podjetja vsako leto, je kako ustrezno določiti ceno svojega izdelka. Zato smo bili veseli pomoči Danila Škofleka, učitelja na SIC Ljubljana. Dijakom je na praktičen način predstavil postopek izračuna cene izdelave s pomočjo Excelove tabele, pri čemer je poudaril pomen upoštevanja različnih komponent. S spreminjanjem parametrov so dijaki hitro razumeli, kako se lastna cena spreminja glede na različne spremenljivke.

Drugi del srečanja je bil namenjen kreativnejšemu vidiku podjetništva. Maja Juršič iz zavoda ZZSPM in JA alumna Špela Pezdir sta predstavili osnove grafičnega oblikovanja, vključno z izbiro barv, pisav in drugih elementov, ki tvorijo grafično podobo podjetja. Špela je na praktičen način pokazala dijakom, kako lahko ustvarijo odličen vizualni vtis svojega podjetja z uporabo brezplačne aplikacije Canva. S številnimi primeri iz lastnih izkušenj je prikazala tako oblikovanje celostne grafične podobe podjetja kot tudi ustvarjanje vsebin za objave na socialnih omrežjih ter zaključila s pozivom dijakom, naj pri oblikovanju pustijo svoji kreativnosti prosto pot in se veselijo spremljanja odzivov na socialnih omrežjih.

Iskrena zahvala vsem predavateljem za njihovo sodelovanje in dragoceno znanje, ki so ga delili z nami.



11 views0 comments
bottom of page