Projekti
Projekti v teku
Climate Action Academy: Prehranski sistemi in prehranjevalne navade
Cilj akademije je zagotoviti učiteljem, zainteresirani javnosti in lokalnim organizacijam globlje razumevanje povezav med podnebnimi spremembami, prehranskim sistemom in sistemskim razmišljanjem, ter spodbujati njihovo sposobnost reševanja izbranega izziva s pomočjo izbranih orodij.
Pretekli projekti
Mladi iznajditelj
Program Mladi iznajditelji je osnovan na potrebi po uspešnem reševanju kompleksnejših izzivov in inovacij v zvezi z blaženjem podnebnih sprememb. Skozi nabor zabavnih in kreativnih metodologij in pristopov je program Mladi iznajditelji prava osvežitev šolskega kurikuluma in povezovanja znanj, tako za izobraževalce, kot učence.
Erasmus+ projekt imenovan DUAL
Od leta 2017-2019 smo bili vključeni v Erasmus+ projekt imenovan DUAL. Prvi cilj projekta je bil razviti modul za poučevanje podjetništva na šolah z dualnim sistemom, kjer se redni pouk dopolnjuje z vajeništvom. Drugi cilj projekta pa je bil razviti spletno platformo za registracije dijaških podjetij, ki jo zavod s pridom uporablja že pretekli dve šolski leti. V projektu so sodelovali JA Slovenia, Ja Romunija, JA Srbija in ŠC PET iz Slovenije in Srednja šola Sv Ahilije - Arilje iz Srbije.
Skills for the Future
V šolskem letu 2015/2016 smo sodelovali v projektu Skills for the Future s podjetjem Hyundai. Dijaki so za potrebe avtomobilske industrije iskali nove inovativne rešitve in za svoje delo prejeli tudi nagrado. Zmagovalno podjetje Norckljuka iz SIC Ljubljana je svoji šoli omogočilo pridobitev avta v učne namene.
Spoznavanje nacionalne znamke
I feel Sloevnia
V šolskem letu 2019/2020 smo se povezali tudi z nacionalno znamko I FEEL SLOVENIA, ki jo upravlja Urad vlade za komuniciranje. Dijake smo spodbudili, da svoje izdelke usmerjajo za namen promocije Slovenske zapuščine. Izdelke, ki so jih dijaki na tem področju razvijali, so bili namenjeni za promoviranje države v času predsedovanja Slovenije Evropski Uniji. Poudarek je bil na uporabnosti izdelka v vsakdanjem življenju, ekološki naravnosti in uporabi naravnih ali recikliranih materialov. Glavno vodilo je dijakom služila beseda "FEEL" , ki jih je usmerjala naj se izdelek začuti preko vonja, okusa, sluha, vida ali otipa. Več o našem partnerju si lahko ogledate na njihovi spletni strani.